Административните услуги могат да бъдат заявени по един от следните начини:
- Чрез подаване заявление на място в Центъра за информация и услуги на граждани и фирми в сградата на Община Първомай, гр. Първомай, ул. „Братя Миладинови-юг“ № 50;
- Изпращане на заявление по образец чрез лицензиран пощенски оператор на адрес: гр. Първомай 4270 ул. „Братя Миладинови-юг“ № 50, Община Първомай;
- Чрез изпращане на заявление по образец, подписано с КЕП по електронен път на електронен адрес: obaparv@parvomai.bg или delovodstvo@parvomai.bg ;
- Изпращане на заявление по образец, подписано с КЕП чрез Системата за сигурно електронно връчване на ДАЕУ.
Електронни административни услуги без електронен подпис:
- Деловодна справка
- Справка за задължения и плащания за местни данъци и такса за битови отпадъци към Община Първомай
- Калкулатор за изчисляване на данъка за МПС
- Заявление за записване за приемен ден
- Заявление за подаване на предложения и сигнали
- Заявление за достъп до обществена информация
Портал за електронни административни услуги:
Заявяването на електронни административни услуги се извършва чрез Единен модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни услуги.
Всички услуги, предоставяни от Общинска администрация - Първомай са достъпни през Единния портал за достъп до електронни административни услуги на ДАЕУ на адрес:
За да използвате предоставените електронни услуги е необходимо да:
- Имате инсталиран квалифициран електронен подпис (КЕП) или квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП).
- Притежавате профил в Системата за сигурно електронно връчване.
- Имате инсталирана програма Acrobat Reader.
Ако отговаряте на горните изисквания може да продължите към използването на електронните услуги, предоставяни от Община Първомай.
Заявяване на услугата:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в края на описанието на услугата.
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете полетата във формата.
- След попълване на полето дата, натиснете бутон „Приключи“.
- Натиснете с мишката в полето подпис, за да подпишете електронно формата.
- След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към Общинска администрация – Първомай.
Възможни начини за заплащане на административни услуги и получаване на готовия документ:
Заплащане:
- На гише в Центъра за административно обслужване в брой;
- На гише в Центъра за административно обслужване с банкова карта;
- Заплащането на заявена електронна административна услуга се извършва чрез Портал за електронни плащания;
- По банков път по сметка на Община Първомай, както следва:
ЦКБ АД, клон Пловдив - България, офис Първомай
IВАN: ВG08 CECB 9790 84BЗ 2015 00
ВIС: CECBBGSF
Получаване на готовия документ:
- в Центъра за информация и услуги на граждани и фирми на Община Първомай;
- чрез лицензиран пощенски оператор;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване.